Direktlänk till inlägg 12 november 2012

En stund sen man blogga...

Av lostinme - 12 november 2012 11:55

Har min lediga dag idag så kan lika gärna passa på att blogga då jag och hunden endå bara ligger och chillar i soffan =)


Livet handlar mest om bebis och bebisgrejer just nu känns det som.

Vi har köpt vagn och håller på att rensa lägenheten på sånt som vi inte behöver eller använder och kör ner dom till huset.

Vi planerar hur vi ska möblera med skötbord och spjälsäng, handlar kläder och klämmer på magen...hon har nämligen börjat sparak frugan! =)

Vi var hos barnmorskan förra veckan och både mor och bebis mår bra.

Hunden är numera bannlyst från sängen och har fått en egen fin och mysig säng vilket går ganskla bra men det är svårt att motstå hennes gudomliga ögon när man ligger i sängen hehe


Om några dagar så är det dags för Huddinge och ENID för mig igen, blir att gå igenom alla dom där frågorna jag gjorde sist. Får se om man är frisk eller psykisk instabil...kan hända att det blir sista gången hos henne också och då är det bara att vänta.

Hoppas att utredaren som är nybliven pappa lyckas kläma in mig i december så att jag får boka in en närstående träff efter årsskiftet. Syrran tjatar och är pepp på det, mamma säger inte så mycket...eller säger inget alls kan man säga!

Är konstigt att en sån stor sak blir osynlig, jag är ju snart där som det kommer bli nått man inte kan ignorera längre bså antar att vi får prata då...


Jag och frugan hängde med min familjen i min hemstad under helgen då syrran hade kalas + att det var farsdag.

Sjukt ju, nästa år så kommer det vara min dag! Min farsdag!


Har äntligen fått köra vår "nya" bil vi köpte i sommras, några körlektioner och lite hemkörning samt dunder plugg av teori så ska körkortet vara mitt i början av 2013, jag SKA köra min fru till BB =)


Livet ser ljust ut även fast det nästan alltid är grått och kallt ute!

Får göra en ny update när ja vart på Huddinge!

Baby · FTM · Livet
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lostinme - 25 oktober 2013 21:25


Det är ju endå lönehelg så jag bjuder på en bild! Översta bilden är samma dag som jag fick åka hem. Mitten bilden är förra fredan på återvesöket. Understa bilden är från idag. På bara en vecka så ser det redan så jävla mycket bättre ut!! Vän...

Av lostinme - 25 oktober 2013 18:52

Yeees, då var det två veckor sen jag låg på operationsbordet i Solna!!   Tiden går fort och det känns skönt! Även fast det betyder närmare snö, kyla och jul stress så betyder det att bli återställd och kunna se mer resultat efter operationen =) ...

Av lostinme - 21 oktober 2013 13:30

I fredags, exakt en vecka efter operationen så hade jag tid för omläggning av såren. Eftersom jag inte riktigt kan röra på mig som vanligt så fick jag med mig hela familjen i bilen då frugan körde.   Hade tid kl. 11 så det blev en tidig morgon....

Av lostinme - 21 oktober 2013 13:25

Jag överlevde och lever.   Tillslut så kom en sjuksyster och hämtade mig, jag blir invisad till ett rum där jag fick vänta på min kirurg. När han kom fick jag strippa och han mätte och målade upp var snitten skulle sitta. Sen fick jag gå ut i...

Av lostinme - 11 oktober 2013 07:17

Så då sitter man i väntrummet aka. dagrummet på Avdelning E13, Rekonstruktiv plastikkirurgi, Karolinska Universitetssjukhuset!!! Det är med skräckblandad förtjusning som jag väntat på att dom ska ropa mitt namn... Hade tid hos logopeden igår oc...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards