Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Shitpommfritt!!

Av lostinme - 5 mars 2013 16:05

Idag damp det ner TRE remisser i brevlåda, helt sjukt!

Logopedkliniken på Karolinska nästa vecka...
Endokrinkliniken på Karolinska om två veckor...
Plastikkirurgiska mottagningen i Solna om tre veckor...

Jävlar i min lilla låda vad snabbt det gick!
Var inte riktigt beredd på det...
Nu brinner det lite i knutarna för att komma ut på jobbet och för folk som inte vet!

Känns lite jobbigt! Känns inte heller som att jag vill ha den rollen på jobbet som jag har idag under den här perioden...önskar att jag bara var en robot på golvet istället för chef just nu!

Meeeen bara att bita i sura äpplet och dra av plåstret snabbt för att se skadan antar jag!

Hur har ni gjort på jobbet? Nån som har en bra komma ut på arbetsplatsen historia att dela med sig?

Vill ha mitt körkort NU så jag kan söka efter namnbyte!!

Nerverna pirrat med skräck och förtjusning! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lostinme - 25 oktober 2013 21:25


Det är ju endå lönehelg så jag bjuder på en bild! Översta bilden är samma dag som jag fick åka hem. Mitten bilden är förra fredan på återvesöket. Understa bilden är från idag. På bara en vecka så ser det redan så jävla mycket bättre ut!! Vän...

Av lostinme - 25 oktober 2013 18:52

Yeees, då var det två veckor sen jag låg på operationsbordet i Solna!!   Tiden går fort och det känns skönt! Även fast det betyder närmare snö, kyla och jul stress så betyder det att bli återställd och kunna se mer resultat efter operationen =) ...

Av lostinme - 21 oktober 2013 13:30

I fredags, exakt en vecka efter operationen så hade jag tid för omläggning av såren. Eftersom jag inte riktigt kan röra på mig som vanligt så fick jag med mig hela familjen i bilen då frugan körde.   Hade tid kl. 11 så det blev en tidig morgon....

Av lostinme - 21 oktober 2013 13:25

Jag överlevde och lever.   Tillslut så kom en sjuksyster och hämtade mig, jag blir invisad till ett rum där jag fick vänta på min kirurg. När han kom fick jag strippa och han mätte och målade upp var snitten skulle sitta. Sen fick jag gå ut i...

Av lostinme - 11 oktober 2013 07:17

Så då sitter man i väntrummet aka. dagrummet på Avdelning E13, Rekonstruktiv plastikkirurgi, Karolinska Universitetssjukhuset!!! Det är med skräckblandad förtjusning som jag väntat på att dom ska ropa mitt namn... Hade tid hos logopeden igår oc...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards