Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

Kommer bli nya Bigfot!

Av lostinme - 6 oktober 2012 06:15

Hello,


Tänkte posta lite bilder och en fråga till er som redan startat med hormoner ...

Kan tyckas att ja ser ut som en apa men hur kommer man se ut sen?!?

Hur håriga var ni före ni starta med T mot hur det är idag?


Får upp ett minne i huvudet från när man var mindre och läste "En dingding värld" där dom då och då hade med "Varulf familjen" och det är lite så jag ibland tror att ja kommer se ut hahahaha...


Har som många andra glott många timmar på youtube klipp och där säger vissa att "Åååå jag börjar få hår på knäskålarna" eller "håret börjar synas på låren"...

Jag är svennebanan vit och har inget dna som gör att ja börde vara extra hårig.

Har kört snaggat huvud sen tonåring och brukar få hjälp med att raka snyggt bak i nacken och det går att fortsätta ner på ryggen om man bara vill.



Jag kanske är "normal hårig" men vad vet jag?


 



    

(Bilderna går att klicka på så att dom blir större)



FTM
 
 
Ingen bild

M

21 november 2012 23:50

Jag var väldigt hårig för att vara född som kvinna, och i dagsläget efter några år på T så har jag nog inte en enda del på kroppen utan kraftigt svart hår, bortsett från handflatorna och fotsulorna haha , om jag jämför mig med dina bilder och mig själv pre T så var jag ganska mycket hårigare än dig så tyvärr är det nog svårt att säga

lostinme

22 november 2012 16:21

Haha ja jag får bara vänta och se...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lostinme - 25 oktober 2013 21:25


Det är ju endå lönehelg så jag bjuder på en bild! Översta bilden är samma dag som jag fick åka hem. Mitten bilden är förra fredan på återvesöket. Understa bilden är från idag. På bara en vecka så ser det redan så jävla mycket bättre ut!! Vän...

Av lostinme - 25 oktober 2013 18:52

Yeees, då var det två veckor sen jag låg på operationsbordet i Solna!!   Tiden går fort och det känns skönt! Även fast det betyder närmare snö, kyla och jul stress så betyder det att bli återställd och kunna se mer resultat efter operationen =) ...

Av lostinme - 21 oktober 2013 13:30

I fredags, exakt en vecka efter operationen så hade jag tid för omläggning av såren. Eftersom jag inte riktigt kan röra på mig som vanligt så fick jag med mig hela familjen i bilen då frugan körde.   Hade tid kl. 11 så det blev en tidig morgon....

Av lostinme - 21 oktober 2013 13:25

Jag överlevde och lever.   Tillslut så kom en sjuksyster och hämtade mig, jag blir invisad till ett rum där jag fick vänta på min kirurg. När han kom fick jag strippa och han mätte och målade upp var snitten skulle sitta. Sen fick jag gå ut i...

Av lostinme - 11 oktober 2013 07:17

Så då sitter man i väntrummet aka. dagrummet på Avdelning E13, Rekonstruktiv plastikkirurgi, Karolinska Universitetssjukhuset!!! Det är med skräckblandad förtjusning som jag väntat på att dom ska ropa mitt namn... Hade tid hos logopeden igår oc...

Ovido - Quiz & Flashcards