Alla inlägg den 28 februari 2013

Av lostinme - 28 februari 2013 09:22

Igår kom samtalet... Hade väntat mig ett brev och suktat efter det varje dag ovetande om NÄR det skulle komma inte OM det skulle komma!

Men igår när jag vaknade så hade jag 5 missade samtal från dolt nummer och 1 röstmeddelande...
Trodde aldrig att den skulle möta mig men det var min utredare J.

Dom hade haft sin konferens och alla var eniga att jag uppfyller alla kriterier för att få en diagnos.
Saken är biff, jag är man...pöjk, dude, gubbe...

Han skickade remiss till plastik kirurgin, endorkin och logoped igår!

Pratade med honom nyss och det tar ca. 1-2 mån tills jag får komma till Endorkin för hormoner. Kommer antagligen till logopeden snart och enligt J. så går det ovanligt snabbt att få komma på konsultation för plastikoperationen!

Livet rullar på nu...

Frun är jätte tjock och om bara några veckor så kommer vår underbara dotter till världen.
Jag blir pappa, jag är lycklig!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards